Este não é um blog, mas um reblog. É um ambiente de aprendizagem. Mas o que é um ambiente de aprendizagem? - Carteiras? Quadro? Algumas janelas? Nós aprendemos através de nossas interações com professores, pais, colegas e o mundo em nossa volta, considerando que a interação é um dos mais importantes elementos da aprendizagem. Este reblog é dedicado a todos aqueles que colocando perguntas estimulam o estudo e as respostas.

terça-feira, 18 de agosto de 2009

The brands we choose reflect how we see ourselves

Each day we make thousands of conscious and sub-concussion decisions about the brands we wish to include in our lives. Our choice of which brands we choose to connect-with is often a reflection of how we see ourselves and how we wish the world to see us. Some of these brand associates are more overt than others, but when mapped as a whole they create a sense of personal brand identity. ‘Brand Mapping’ as we call it forms part of the Insights process we use on our commercial projects. Brand mapping helps us to immerse our thinking into the lives of target markets our clients’ brands wish to connect with truly and deeply.
Here’s my brand map for Monday 03 August. Try creating your own brand map, or have some of your closest clients and customers track theirs – the results are guaranteed to be interesting. Send us your maps, we’d love to see them too.
Dave.

Quem quiser enviar o seu mapa segue o link: http://ow.ly/knXh
Br
and Map 03 August 2009

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